Kickoff :)

I helgen har jag  vart på Kickoff  handbollsläger i Skene med flickorna som jag ska träna. F-99.
Jag ska tillsammans med Christer "Pinnen", och Peter träna dom här tjejerna i miniligan den här
säsongen som kommer.
Det kommer bli jätte kul tror jag, tjejerna är himla rolig å mysig så det kommer nog bli toppen :)



Det va en super mysig å trevlig helg med massa träning och skoj.
Lördagskvällen spenderades i badhuset med tjejerna och där va det mycket bus och stoj vill jag lova.
A-laget som skulle se efter alla ungar eftersom tränarna va på möte hade minst lika kul som barnen. haha
Dom fick ju chansen att leka av sig lite:P




Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad avis jag vet.

2008-08-11 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0