Veckan som gått.

Ja vad har jag gjort i förra veckan då. Hmmm.
Mitt minne é ju som sagt inte på topp, men ska försöka summera veckan så gott jag kan:P

Början av veckan va ju underbart väder så då blev det ju mkt sol å bad. Lygnared med Stefan, Aria å Jill tex.  å en gång med lillasyster och kompis.
Sen har jag vart med Hanna å Pollan, vi gick promenix å kollade på Hide and seek å lite på House of Wax.
Å i onsdags var jag med Sandra, vi var duktiga å va på Hälso å sen drog vi till Hotellet en stund på kvällen men det va inte så kul så jag åkte hem till älsklings Stefan å sov istället :)
Sen en dag va jag, pappa å petro och bada i Saxbäcken. Tycker mkt om det stället, det é så himla mysigt där.
Jag å Petronella akrobatde lite :P



I fredags var jag å pappilito ute med motorcykeln en sväng.
Det va sjukt längesen jag åkte med på det, tror inte jag gjorde det nån gång förra året, så det var kul.



Å sen när vi kom tillbaka drog jag med en gång ut till Sandra tillsammans med Stefan, Aria å Jill för att åka ut med henne å Pontus till en ö och mysa å bada lite sådär på kvällskvisten. :)
Det var himla trevligt å vattnet va hur varmt som helst vilket var ett stot plus. Det va ju inte tokigt att det va solnedgång heller :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0